Aftellen! - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Marjolein Beek-Stolk - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Marjolein Beek-Stolk - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

10 Juli 2017 | Nederland, Zevenbergen

Het schooljaar loopt op zijn einde. Studieboeken worden terug in de boekenkast gezet en het overige lesmateriaal dat in mijn schooltassen zat, wordt netjes opgeborgen. De spullen maken plaats voor afscheidscadeaus, want hoewel mijn opleiding al besloten heeft dat het vakantieseizoen is aangebroken, heb ik nog drie dagen te gaan op mijn stage.

Ook voor Mark is het einde in zicht. Nog een shift te gaan en ook hij heeft vakantie!

Wanneer we samen in de woonkamer zitten is er maar een onderwerp van gesprek, namelijk onze droomreis!
"Nog maar een paar dagen! Ik heb er zo'n zin in!" zijn woorden die vaak gesproken worden.
Vandaag begon de echte voorbereiding al een beetje. De reispolissen, zorgpolissen, paspoorten, ed. werden allemaal al ingescand. Ook werd er een inpaklijst gemaakt. Materialen als geheugenkaartjes, zonnebrand en diarreeremmers mogen natuurlijk niet ontbreken!
Waarschijnlijk zullen we deze week ergens de winkels induiken om alle (nog ontbrekende) materialen te verzamelen.

Ja.... Het is echt bijna zover!
Het aftellen is begonnen!