Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Heijningen, Nederland van Marjolein Beek-Stolk - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Heijningen, Nederland van Marjolein Beek-Stolk - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

06 Augustus 2008 | Nederland, Heijningen

Zo de laatste spullen zijn letterlijk in mijn koffer gepropt.
Ik ben er helemaal klaar voor!!

Vanmorgen om 8 uur al opggestaan..ik kon van de opwinding niet meer slapen.
Ben daarom maar gelijk mijn koffer gaan inpakken, want dat had ik nogal uitgesteld.
Na een poosje zat alles er dan in, samen met Mark bovenop de koffer gezeten om deze dicht te doen *HAHA*

Daarna afscheid wezen nemen van Mark zijn ouders.
Toch wel gek als je afscheid gaat nemen maar gewoon niet beseft dat je daadwerkelijk vertrekt naar Afrika!!

's Avonds met Mark en mijn moeder voor het laatst gegeten, ik mocht kiezen.. *zucht* ging ik maar vaker weg.

Zometeen lekker naar bed, want morgen gaat de wekker al om 03:00 uur.
Om 07:35 begint dan echt mijn grote avontuur!!
Vrijdag gaan we na 12:00 uur richting ons huisje en ik ben echt reuze nieuwsgierig.

Voor iedereen die me wil mailen ben ik bereikbaar op:

marjolein_stolk1988@hotmail.com

marjoleinstolk1988@gmail.com

Tot over drie maanden iedereen!!
Ik zal aan jullie denken als ik in dat prachtige warme Afrika ben *gniffel**gniffel*

  • 08 Augustus 2008 - 16:12

    Sanne:

    heej meisje!

    En al lekker aan het genieten van de zon?

    Hoe is je huisje?
    en een beetje een goede vlucht gehad?

    Je moet ons wel een beetje op de hoogte houden he?!

    Dikke kus,

    Sanne

  • 12 Augustus 2008 - 07:12

    Willemien Hegger:

    Ha Marjolein!

    Leuk om je te volgen in dat verre Afrika! Ik wens je een hele goede tijd toe,

    Willemien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heijningen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 December 2008

Afscheid

24 Oktober 2008

Laatste werk weekje

21 Oktober 2008

Laatste reis door Ghana

21 Oktober 2008

Voor het eerst heimwee in Ghana

07 Oktober 2008

Ziek in Ghana
Marjolein

Actief sinds 12 Juni 2008
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 35297

Voorgaande reizen:

25 Juli 2017 - 19 Augustus 2017

Vietnam

06 Mei 2011 - 15 Mei 2011

Religieuze plaatsen en verhalen

07 Augustus 2008 - 02 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: